top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Anna Majchrzak | top” width=”302″> | top” width=”217″> |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Aldona Paprzycka | top” width=”302″>– praca z dzieckiem / uczniem zdolnym /program autorski
– praca z uczniem z ADHD / program autorski / – uczeń z podejrzeniem dysleksji rozwojowej – metody pracy i sposoby rozpoznawania / program autorski – agresja w szkole – gotowość dziecka 6-letniego do podjęcia nauki szkolnej |
top” width=”217″>– Wykład
– Zajęcia warsztatowe – konsultacje danych przypadków – pomoc w opracowaniu programów wsparcia |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Barbara Pudełko
|
top” width=”302″>– Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu
– Rewalidacja indywidualna dzieci i młodzieży w wadą słuchu – Kursy języka migowego dla nauczycieli I, II, III stopnia |
top” width=”217″>– Wykład
– Zajęcia warsztatowe – Studium przypadku |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Danuta Misiuda | top” width=”302″> | top” width=”217″> |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Izabela Bajbak
|
top” width=”302″>– Praca z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce – dyslektykami.
– Praca z uczniem z rodzin dysfunkcjonalnych. -Praca z uczniem z FAS. – Wspieranie uczniów , rodziców i nauczycieli w pokonywaniu trudności. – Prowadzenie konsultacji indywidualnych z rodzicami i nauczycielami. – Planowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych dotyczących uczniów z rodzin z problemem alkoholowym. – Planowanie i wspomaganie rozwoju zawodowego nauczycieli zgodnie z funkcjonująca ścieżką awansu zawodowego. – Przeprowadzanie ewaluacji wewnętrznej w szkole. – Motywowanie uczniów i rozwijanie ich kreatywności na poziomie I etapu edukacyjnego. – Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców. – Nowatorskie zajęcia opiekuńczo-wychowawcze na poziomie I etapu edukacyjnego. – Problematyka GENDER w edukacji. – Problematyka praw człowieka na poziomie szkoły podstawowej. – Metody integrowania zespołu uczniowskiego. – Praca w komisjach rozwiązywania problemów alkoholowych/ gminnych, dzielnicowych, miejskich. – Obszary do pracy ze studium przypadku – Uczeń ze specyficznymi trudnościami w nauce. – Uczeń przejawiający trudności wychowawcze. |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Izabela Lorenz | top” width=”302″> | top” width=”217″> |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Jacek Wiśniewski | top” width=”302″>– Zarządzanie placówka oświatową – planowanie, koordynowanie i nadzór.
– Konstruowanie koncepcji pracy szkoły lub placówki. – Organizowanie pracy rady pedagogicznej i zespołów nauczycielskich. – Diagnozowanie potrzeb rozwojowych szkoły. – Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego. – Tworzenie prawa wewnątrzszkolnego. – Rozwój osobisty. |
top” width=”217″>– Konsultacje i szkolenia
– Szkolenia warsztatowe -Konsultacje – Warsztaty – Coaching |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Krystyna Krzyżostaniak
|
top” width=”302″>– Budowanie kompetencji interpersonalnych
– Stres nauczycieli i uczniów – jak sobie z nim radzić. – Obniżanie poziomu agresji w grupie. – Wykorzystanie ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej do wsparcia rozwoju uczniów. – Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia – dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. – Praca z konfliktem – przyczyny, obszary, wybór optymalnego rozwiązania (także jako studium przypadku). – Dzieci z trudnościami edukacyjnymi i wychowawczymi (studium przypadku). |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza – Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych intelektualnie |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Małgorzata Urbanowicz | top” width=”302″> | top” width=”217″> |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Szymon Dziwisz
|
top” width=”302″>– Zajęcia z zakresu socjoterapii:
* trening wychowawczy, * trening szkolny, * trening interpersonalny, * czy na pewno konsekwentne wychowanie? * diagnoza socjoterapeutyczna, – Warsztaty emisji głosu – warsztaty z zakresu emisji głosu i zajęcia muzyczne z dziećmi i młodzieżą z uszkodzonym słuchem |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
top” width=”149″>Ekspert | top” width=”302″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”149″>Tatiana Hylla | top” width=”302″>– Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niesłyszących
– edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna dzieci niesłyszących, – kształtowanie mowy i języka dzieci niesłyszących (szkoła podstawowa i gimnazjum) – dostosowanie wymagań dla dzieci niesłyszących w placówkach integracyjnych i ogólnodostępnych – rewalidacja dzieci niesłyszących |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |