top” width=”158″>Ekspert | top” width=”284″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”158″>Danuta Misiuda | top” width=”284″>– Wstępna diagnoza niepełnosprawności intelektualnej
– Wstępna diagnoza autyzmu – Analiza przypadku – konsultacje z nauczycielem – Problemy nadpobudliwości psychoruchowej (diagnoza , zasady pracy dla nauczycieli i rodziców) – Problemy uzależnień – Grupy wsparcia dla nauczycieli i rodziców – Indywidualne spotkania z rodzicami |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
top” width=”158″>Ekspert | top” width=”284″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”158″>Krystyna Krzyżostaniak
|
top” width=”284″>– Budowanie kompetencji interpersonalnych
– Stres nauczycieli i uczniów – jak sobie z nim radzić. – Obniżanie poziomu agresji w grupie. – Wykorzystanie ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej do wsparcia rozwoju uczniów. – Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia – dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. – Praca z konfliktem – przyczyny, obszary, wybór optymalnego rozwiązania (także jako studium przypadku). – Dzieci z trudnościami edukacyjnymi i wychowawczymi (studium przypadku). |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza – Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych intelektualnie |
top” width=”158″>Ekspert | top” width=”284″>Obszary wsparcia eksperckiego | top” width=”217″>Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
top” width=”158″>Małgorzata Trybuś | top” width=”284″>– Mediacje
– Rozwiązywanie problemów wychowawczych – Wypracowywanie indywidualnych programów pracy z dzieckiem w oparciu o studium przypadku – Warsztaty kompetencji miękkich dla nauczycieli |
top” width=”217″>– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Mediacje w konfliktach – Diagnoza |